Saturday, October 8, 2011

PaeDs..1st WeeK!

Assalamualaikum w.b.t

Minggu ini berakhirlah minggu pertama saya dlm paediatrics posting. Biasalah minggu 1st ni banyak benda kena pikir. Alhamdulillah posting kali ini jadualnya lebih tersusun dan kami dapat banyak lecture dari ramai Pakar2 dari luar.

Berdebar-debar jugak sebab saya kene bentang seminar about heart sound & murmur dekat Dato' Zul hari Rabu ni. He is a paedetrics cardiologist. Mesti buat yg terbaik ni tapi yg penting u Allah. Semoga Allah permudahkan...Amin.

Saya sebenarnya masih terkejut dgn berita walimah kawan saya dari batch yg sama. Yelah, takde angin xde ribut..tup..tup nak kahwin kan. Walauapapun tahniah yer buat Izyan dan Safuan. Semoga masjid yg bakal dibina ke syurga Ilahi..amin. Ramai lar kawan2 akan turun ke Kelantan nanti, mesti seronok.














Erm saya juga di amanahkan untuk menjadi ketua study group. Semoga study group ni berjalan lancar. Doakan
kami semua dapat belajar dengan baik yer. Yoooooooooosssh!!!



GooD LuCk pd semua kwn2!!! Jom BeruSaHa!!!

p/s: tak sabar nak pergi holiday kat Sabah. insyaAllah hujung bulan ni dapat g sana ngan my aunty. Kali terakhir gi Malaysia Timur waktu tingkatan 4. Waktu tu dapat peluang g Labuan sebab wakil negeri. Kali ini x sabar nak tengok Gunung Kinabalu dari dekat. =)

No comments:

Post a Comment

love


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

palastine